یونیت دندانپزشکی

ساخت وبلاگ

ظاهر و کیفیت یونیت دندانپزشکی  پارامترهای مهم در محبوبیت این کالا

یونیت دندانپزشکی  یکی از تجهیزات مهم دندانپزشکان است که باید از نظر کیفیت در بهترین نوع باشد. اگر این محصول عملکرد مناسب و خوب خود را نداشته باشد در کار دندانپزشک مشکلات جدی به وجود خواهد اورد. از اینرو تمامیه دندانپزشکان در زمان خرید این وسیله به دنبال بهترین ان در بازار می گردند. در بین برندهای موجود چند برند خوب و شناخته شده وجود دارد که اغلب اولویت خرید دندانپزشکان است. در کنار این برندهای شناخته شده در سالهای اخیر چندین برندخوب دیگر نیز وارد بازار شده اند که با قیمت مناسب تری ارائه می شود.

در واقع تنها راه خرید محصولی خوب و با کیفیت تحقیق درست وکاربردی است حال منظور از تحقیق درست چه چیز است؟ تحقیق درست به این معناست که در کمترین زمان ممکن بتوان درست ترین و جامع ترین اطلاعات را راجع به یک محصول به دست اورد. این روش امروزه توسط سایت های اینترنتی تخصصی در زمینه تجهیزات دندانپزشکی محقق شده است و همه دندانپزشکان می توانند با مراجعه به این سایت ها به بهترین اطلاعات در زابطه با یک محصول دست پیدا کنند تا بتوانند خرید خوبی داشته باشند.

پارامترهای زیادی در کیفیت یونیت دندانپزشکی  تاثیر گذار هستند. هریک از اینسترومنت ها عملکرد مجزایی درند ولی این عملکرد بر روی کیفیت کل دستگاه تاثیر می گذارد. اینسترومنت ها هریک باید بهترین کارکرد را داشته باشند تا دندانپزشک بتواند به بهترین شکل ممکن کار خود را انجام دهند. در واقع دقت بالای تجهیزات جدید مانع از بروز خطاهای انسانی می شود در واقع تجهیزات به قدری هوشمند هستند که دندانپزشک با خیال راحت بدون داشتن استرس از وقوع اتفاقات ناگوار کار خود را انجام میدهد.

در کنار یونیت اتوکلاو یکی دیگر از تجهیزات مهم است که کیفیت و عملکرد ان بسیار مهم است. استریل محیط و تجهیزات بحث مهمی است که اهمیت اتوکلاو را بالا می برد. هر وسیه ای که برای یک بیمار استفاده می شود باید برای بیمار بعدی استریل شود و در شرایط کرونایی خود یوینت ومحیط اتاق درمان نیز باید ضدعفونی شوند. زمانی که بحث استریل  به میان می اید نوع طراحی یونیتظاهمیت پیدا می کند در واقع یونیت باید به گونه ای باشد تا به راحتی بتوان تمام قسمت های انرا با مواد ضدعفونی کننده استریل کرد و نباید قسمت های سخت و دست نیافتنی داشته باشد.

یونیت دندانپزشکی  در واقع باید طراحی استانداری داشته باشد از نطر مهندسی طراحی ساده و شکیلی داشته باشد. ظاهر برای بسیاری از دندانپزشکان به اندازه عملکرد اهمیت پیدا می کند و اغلب دوست دارند که دستگاهی را خریداری کند که در کنار کیفیت خوب ظاهر شیک و زیبا به محیط کار بدهد. از این رو طراحان این دستگاه به دنبال ایجاد طرح های مدرن و زیبا از این دستگاه هستند تا بتوانند در این بازار رقابتی بیشتر نظر مخاطبان خود را جلب نمایند. برندهای ایتالیایی در این زمینه بسیار موفق بوده اد و نمونه های با کیفیت و زیبایی را به بازار عرضه کرده اند. با این حال این نمونه های خوب روز به روز بهتر هم می شوند و ما شاهد ارائه مدل های جدیدتر با امکانات بیشتر و ظاهر بهتر هستیم.

پس باید به این نکته توجه نمود که معیارهای مهمی در تولید یک یونیت وجود دارد و تولید کنندگان داخل باید این معیارها را مورد توجه قرار دهند و بر روی محصولات خود اعمال نمایند. چند شرکت داخلی در سالهای اخیر اقدام به تولید محصولات خوب در زمنیه تجهیزات دندانپزشکی کرده اند ولی این صنف هنوز در زمنیه تولیدات جای کار بسیار زیادی دارد و باید فعالیت های بیشتری در این زمینه صورت پذیرد. متخصصان می توانند از تجربه برندهای موفق دنیا استفاده نمایند و این نه تنها بد نیست بلکه سرعت انها را در پیشرفت جلو می برد.

باید از این جا به بعد چرخه تولید یونیت دندانپزشکی  و سایر تجهیزات دندانپزشکی را پر رونق تر از واردات انها کرد. در شرایط فشار وتحریم تنها تولیدات داخل است که می تواند راهی سازنده باشد. البته این راه حل سازنده سالهای قبل تر باید وارد سیاست های کاری کشور می شد ولی عملکرد های ضعیف مسئولان در این سالها کار را به اینجا رسانده است.. امید است تا این شرایط در سالهای اینده مسیر بهبود را طی نماید و ما به خوبی بتوانیم از این شرایط دشوار خارج شوی. در واقع این راه حل اصلی بسیاری از کشورهایی است که در این شرایط وجود داشته اند.

 

 

یونیت دندانپزشکی ...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت دندانپزشکی ,یونیت صندلی, نویسنده : یونیت دندانپزشکی unitcomteb بازدید : 99 تاريخ : شنبه 22 شهريور 1399 ساعت: 18:20

تولید یونیت دندانپزشکی و سایر تجهیزات دندانپزشکی در داخل کشور چه مزیت هایی در پی دارد

یونیت دندانپزشکی  یکی از تجهیزات مهم دندانپزشکی است که از اجزای مختلفی تشکیل شده است و در واقع عملکرد هریک از این اجزا کیفیت کلی یونیت را مشخص می کند. دانستن این نکته که همه اجزای یونیت باید کیفیت یکسانی داشته باشند برای تولید کننده نکته بسیار مهمی است. در واقع هریک از اینسترومنت ها تا چراغ نصب شده بر روی یونیت همه باید بهترین کارایی و کیفیت را داشته باشند تا دستگاه بهترین عملکرد را از خود نشان دهد. شرکت های وارد کننده این محصول سعی بر واردات با کیفیت ترینبرندهای روز دنیا را دارند و می توان گفت که همه محصولات موجود در بازار هم با کیفیت هستند.

ارائه خدمات پس از فروش یکی دیگراز مسائلی است که باید هم خریدار و هم وارد کننده به ان توجه داشته باشد برای مثال اگر شرکتی محصولی را وارد کند ولی در زمینه تعمییر و نگهداری نتواند خدمات خوبی را به خریدار ارائه دهد هرچقدر هم محصول خوب و با کیفیتی ارائه دهد بازهم محبوبیت چندانی بین خریداران پیدا نخواهد کرد زیرا خدمات پس ز فروش یک محصول از مهمترین نکاتی است که هر خریداری برایش در اولویت قرار دارد.

بنابراین همه وارد کنندگان یونیت دندانپزشکی  قطعات لازم جهت تعمییرات را نیز به همراه دستگاه وارد می کنند تا در صورت خرابی قطعه به سرعت در دسترس تکنسین قرار بگیرد تا بتواند برای تعمییر دستگاه اقدام نماید. نبود قطعه برای برخی از برندها موجب می شود تا دندانپزشک ریسک خرید این محصول را نپذیرد و بعضا سراغ محصولات کم کیفیت تر ولی با خدمات بهتر و ارزان تر می رود.

برندهای ایرانی این محصول نیز امروزه به جایگاه مناسبی رسیده اند و کیفیت خوبی نسبت به قبل پیدا کرده اند و ارائه خدمات انها بسیار خوب است از این رو در سالهای اخیر توانسته اند توجه بسیاری از خریداران را به خودجلب نمایند. قیمت این محصولات نسبت به برندهای خارجی در شرایط کنونی که دلار افزایش پیدا کرده و برندهای اروپایی با افزایش زایادی روبرو شده اند بسیار مناسب است از این رو بازار به سمت خرید برندهای ایرانی کشیده شده است. در رابطه با کیفیت این محصولات باید خاطر نشان کرد که هنوز برای رسیدن به رقبای ارجی راه در پیش داریم ولی باید بدانیم که این راه غیرممکن و دشوار نخواهد بود.

متخصص خبره ما در صنعت توانایی ساخت بهترین تجهیزات دندانپزشکی و پزشکی را دارند و تنها ضعفی که مانع از به کار گیری این توانایی ها می شود بستر مناسب است که به طور مناسب ایجاد نشده است یکی از دلایل اصلی ان هم قدرت بیشتر واردات بر تولید بوده است. محصولات مانند یونیت دندانپزشکی  و سایر تجهیزات دندانپزشکی بیشتر وارد کشور شده اند تا اینکه در خود کشور تولید شوند و این جای بسی تاسف دارد با وجود این همه توانایی داخلی که وجود داشته و به کار گرفته نشده است.

در واقع ما در این سالها بیشتر تکیه مان بر روی محصولات خارجی بوده و سرمایه کشور بیشتر در بخش واردات صرف شده است. این مساله دلایل مهمی داشته که بسیاری از ما انرا می دانیم و دلیلی بر توضیح ان در این مقاله نخواهد بود. ولی چیزی که در حال حاضر اهمیت دراد این است که بدانیم که از این پس توجه به تولیدات باید بیش از قبل باشد تا از این شرایط کنونی خارج شویم و در سالهای اینده حجم تولیداتمان چندین برابر واردات شودو حتی به جایگاه و اعتباری در دنیا برسیم که بتوانیم محصولات خود را صادر نماییم و از این طریق ارز اوری برای کشور داشته باشیم.

یونیت دندانپزشکی  ودیگر تجهیزات دندانپزشکی باید به تولید با بالاترین کیفیت در داخل کشور برسند و ما باید از توانایی ها و استعداهای موجود در این زمینه بسیار استفاده نماییم. رسیدن به چنین جایگاهی نیاز به جند سال تداوم و پشتکار دارد و اگر این روند ادامه پیدا کند در سالهای نه چندان دور به جایگاه مطلوبی خواهیم رسید  که شاید در حال حاضر حتی فکرش را هم نمی کنیم.

 

یونیت دندانپزشکی ...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت دندانپزشکی ,یونیت صندلی, نویسنده : یونیت دندانپزشکی unitcomteb بازدید : 66 تاريخ : دوشنبه 10 شهريور 1399 ساعت: 15:30

سرویس به موقع یونیت دندانپزشکی چه مزیت هایی دارد

یونیت دندانپزشکی  از ادوات مهم کاری یک دندانپزشک است که از هر نظر باید استاندارد و با کیفیت باشد. ما در داخل ایران تولید این محصول را داریم و این تولیدات د رسالهای اخیر پیشرفت های خوبی را داشته و از نظر کیفیت و کارایی بسیار مطلوب است. البته انتظار بر این است تا متخصصان در تولیدات این محصولات انرژی و تخصصی بیشتری را به خرج دهند ولی از انجا که حجم واردات بسیار زیاد است مجالی برای تمرکز بر روی تولیدات پیدا نمی شود و اغلب سرمایه داران و متخصصان وقت و انرژی خود را صرف واردات می کنند تا تولیدات.

این رویه که سالهاست در بخش های مختلف صنعت ما وجود دارد پیامدهای نامطلوبی را هم در پی داشته است ازجمله این پیامدها در بازار کنونی افزایش چشم گیر قیمت تجهیزات دندانپزشکی با افزایش قیمت دلار است .در اصل چون خرید این محصولات با دلار است نرخ افزایش و کاهش ان با دلار جابه جا می شود و وارد کننده هم ناچار است تا قیمت ها را بر این مبنا افزایش دهد تا بتواند مجدد موجودی خود را کامل کند.

درواقع این وابستگی به واردات در شرایط تحریم کنونی اوضاع را کمی برای ما پیچیده کرده است. یونیت دندانپزشکی  و هزاران محصول دیگر در این زمینه وزمینه های دیگر پزشکی ابزارهای مهم و پرکاربردی هستند که باید با کیفیت ترین نوع انها در مطب یک دندانپزشک و پزشک وجود داشته باشد. برندهای موجود در بازار از استاندارد و کیفیت خوبی برخوردارند و گارانتی و خدمات پس از فروش انها توسط شرکت های وارد کننده تضمین شده است و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.

نکته اساسی در این زمنیه عدم حمایت از توانایی و تخصص های داخلی است. سالانه شاهد مهاجرت جمع کثیری از متخصصان و جوانان خبره از کشور هستیم که به دلیل نبودن بستر مناسب برای به کارگیری تخصصشان ناچار به مهاجرت می شوند و می بینیم که همین جوانان در جایی که به انها میدان داده می شود چطور می درخشندودستاوردهای مهمی را به ارمغان می اورند.اگر این تخصص ها در داخل کشور به کار گرفته شوند تحولات چشمگیری را در سالهای اینده شاهد خواهیم و همه اینها نیازمند حمایت از این استعدادهاست.

یونیت دندانپزشکی  ابزاری است که علاوه بر کیفیت همه اجزای ان دندانپزشک باید درحین کار با ان احساس راحتی نمایند و پوزیشن بدن طوری قرار بگیرد که کمترین میزان خستگی و فشار را در حین کار متحمل شود. همه اینها بستگی به نوع طراحی یونیت دارد و صندلی باید به قدری منعطف باشد که بتوان انرا در هر ارتفاع و زاویه ای تنظیم کرد تا دندانپزشک در زمان کار تسلط کافی را پیدا کند و نیاز نباشد تا به ستون فرات خود زیاد فشار بیاورد تا خسته شود.

به جرات می توان گفت که اغلب محصولات موجود در بازار چه ایرانی و چه اروپایی این موارد را به خوبی رعایت کرده اند و طراحی کاملا استانداری بر روی محصولات خود انجام داده اند و روانه بازار کرده اند. تفاوت قیمت بین محصولاتی که در بازار است بستگی به نوع برند وامکانات موجود بر روی هریک از محصولات دارد. نحوه نگهداری از یونیت نیز مقوله مهم دیگری است که دندانپزشکان بادی انرا مورد توجه قرار دهند و بدانید که نگهداری نامناسب عمر دستگاه را کم می کند و دائما نیاز به تعمییر پیدا خواهند کرد.

اگر یونیت دندانپزشکی  شما نیاز به تعمییر پیدا کند این کار را حتما باید به دست افراد خبره و متخصص در این زمینه بسپارید تا به بهترین نحو این کار را انجام دهند و مشکل را برطرف نمایند. اگر مشکل دستگاه به خوبی برطرف نشود در زمان کوتاه دوباره نیاز به تعمییر پیدا می کند. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است تا این کار به دست افراد خبره در این زمینه سپرده شود .حتی در زمان نصب هم این کار را به دست افراد متخصص بسپارید.

هریک از تجهیزات موجود در مطب نیاز به سرویس های دوره ای دارند .این سرویس کردن به سلامت دستگاه شما بسیار کمک میکند و باعث می شود اگر عیبی در دستگاه نهفته است تا قبل از اینکه مشکل جدی تر و بزرگتری به وجود اورد توسط متخصص تشخیص داده می شود وبا کمترین هزینه برطرف می گردد و مشکل بزرگتر و جدی تری را به وجود نمی اورد.

 

 

یونیت دندانپزشکی ...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت دندانپزشکی ,یونیت صندلی, نویسنده : یونیت دندانپزشکی unitcomteb بازدید : 81 تاريخ : شنبه 1 شهريور 1399 ساعت: 18:42